poniedziałek, 16 marca 2015

First post

                                                                 Witaj...
Mam na imię Marcelina i mam 13 lat. Założyłam tego bloga, ponieważ będzie i jest moją motywacją, przez którą dotrę do celu.
Wiem, że 12 lat to troszkę mało, jak na prowadzenie bloga, ale mam nadzieję, że nie będzie Ci to przeszkadzało:)
Do wakacji zostało mało czasu, więc postanowiłam wziąść się za siebie i od dzisiaj NIE JEM NIC SŁODKIEGO, i bedę ćwiczyć z Ewa Chodakowską, by uzyskać do wakacji ładną figurę. Może nie jestem gruba, ale też i nie jestem chuda, moim marzeniem jest mieć lekki sześciopak i w przyszłości być taka, jak Ewa Chodakowska.
Tutaj będę się z Tobą dzieliła moimi postępami i porażkami, mam nadzieję, że spodoba Ci się ten blog i tak jak dla mnie, będzie to twoją motywacją:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz